odbędzie się VIII sesja Rady Gminy Baranów. Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Informacja Wójta Gminy Baranów dotycząca działalności w okresie międzysesyjnym.
4. Informacja Wójta Gminy Baranów nt. realizacji uchwał podjętych na poprzedniej sesji.
5. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy Baranów nt. działalności w okresie międzysesyjnym.
6. Podjęcie uchwał w sprawie:
1) zmiany Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Baranów,
2) szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Baranów i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
3) zmiany uchwały Rady Gminy Baranów Nr XLV/290/2014 z dnia 02 lipca 2014 roku,
4) zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Baranów w części dotyczącej wsi Donaborów,
5) uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego fragment wsi Donaborów dla działek nr 454, 455, 343/1 oraz części działek nr 429, 649 obręb Donaborów ,
6) przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego fragment wsi Baranów.
7. Interpelacje i zapytania radnych.
8. Wolne wnioski i informacje.
9. Odpowiedzi na interpelacje.
10. Zamknięcie sesji.
Przewodniczący Rady Gminy
/-/ Andrzej Stodolski