Postępowanie administracyjne w sprawie podziału nieruchomości
Symbol: 7211
Wydział: Ref. Gospod.Przestrzennej, Rolnictwa i Ochr.Środ.
Podstawa prawna: Art. 96 ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 roku. Rozporządzenie Wójta Gminy z dnia 17 lutego 1998 roku w sprawie trybu dokonywania podziałów nieruchomości oraz sposobu sporządzania i rodzajów dokumentów wymaganych w tym postępowaniu.
Opłaty: Nie pobiera się
Termin odpowiedzi: Do 30 dni od dnia złożenia dokumentacji przez geodetę; w sprawach szczególnie skomplikowanych do 60 dni
Jednostka odpowiadająca: inspektor d/s gospodarki gruntami
Tryb odwoławczy: Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu za pośrednictwem Wójta Gminy Baranów w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Uwagi: W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
Dokumenty
• Wniosek o zatwierdzenie projektu podziału nieruchomości
• Aktualny odpis z księgi wieczystej
• Wypis z rejestru gruntów
• Decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu potwierdzająca zgodność wstępnego projektu podziału z planem zagospodarowania przestrzennego
• Wstępny projekt podziału
• Projekty podziału nieruchomości
• Wykaz synchronizacyjny w przypadku braku zgodności księgi wieczystej z rejestrem gruntów; szkic nieruchomości w przypadku, gdy projekt podziału nie obejmuje całej nieruchomości
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.