Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Baranów

Kolorowy pasek

Kompetencje Sekretarza Gminy Baranów

Do zadań Sekretarza należy zapewnienie  sprawnego funkcjonowania Urzędu a w szczególności:

1) opracowywanie  projektów  zmian Regulaminu,

2) opracowywanie  projektów podziału referatów na stanowiska pracy,

3)koordynacja i nadzór nad opracowywaniem zakresów czynności na stanowiska pracy,

4) nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,

5) przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,

6) nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady,

7) wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,

8) koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych,

9) koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami,

10) wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta,

11) kierowanie pracą Referatu Organizacyjnego,

12) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli, i potwierdzanie własnoręczności podpisu.

Metadane

Źródło informacji:Regulamin Organizacyjny Urzędu
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Agnieszka Kolankiewicz
Data wprowadzenia:2003-09-03 10:59:52
Opublikował:Agnieszka Kolankiewicz
Data publikacji:2003-09-04 09:33:36
Ostatnia zmiana:2003-09-04 09:33:36
Ilość wyświetleń:3890

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij