Kompetencje Sekretarza Gminy Baranów
1) opracowywanie projektów zmian Regulaminu,
2) opracowywanie projektów podziału referatów na stanowiska pracy,
3)koordynacja i nadzór nad opracowywaniem zakresów czynności na stanowiska pracy,
4) nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
5) przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
6) nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady, 7) wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych, 8) koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych, 9) koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami, 10) wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta, 11) kierowanie pracą Referatu Organizacyjnego, 12) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli, i potwierdzanie własnoręczności podpisu.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Regulamin Organizacyjny Urzędu |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Agnieszka Kolankiewicz |
Data wprowadzenia: | 2003-09-03 10:59:52 |
Opublikował: | Agnieszka Kolankiewicz |
Data publikacji: | 2003-09-04 09:33:36 |
Ostatnia zmiana: | 2003-09-04 09:33:36 |
Ilość wyświetleń: | 8084 |