Zgodnie z przepisami prawa Urząd Gminy Baranów jest obowiązany do zamieszczania danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku w Publicznie dostępnych wykazach.
Urząd Gminy Baranów prowadzi własny Publicznie dostępny wykaz danych, korzystając z aplikacji utrzymywanej i administrowanej przez Ministerstwo Środowiska.
Ministerstwo Środowiska nieodpłatnie udostępnia organom administracji aplikację do samodzielnego prowadzenia wykazów. Poniżej zamieszczamy link, pod którym dostępne są karty informacyjne o dokumentach środowiskowych właściwe dla Urzędu Gminy Baranów: 

https://wykaz.ekoportal.pl/CardList.seam

W celu wyszukania informacji dotyczących Gminy Baranów należy z menu rozwijalnego wybrać obszar: województwo wielkopolskie, powiat kępiński, gmina Baranówi oraz w kolejnym kroku wybrać przycisk "szukaj".

Więcej informacji można znaleźć:

Poradnik użytkownika: http://archiwum.ekoportal.gov.pl/GaleriaPlikow/Podrecznik_uzytkownika.pdf
Kontakt: ekoportal@mos.gov.pl